-->

Chicken Pizza

Chicken Pizza
Ingredients ( dough ) Maida 250gm Yeast ( khameer )3tbsp Chini 2tbsp Namak half tsp se kam Neem garam pani as required TARKEEB 1, half cup neem garam pani main chini achi tarha dissolve karen or khameer dalen or 5min chor dain ta k phool jaye. 2, ab maida, namak , tayar kia hua khameer dal k mix karen or phir as required neem garam pani dal k goondh lain or ik barey bowl main dal k achi tarha air tight cover kar k rakhen 30min. Jo phool k double hojayega. 3, ab 30min bad bowl se dough nikal k dry maida laga laga k achi tarha hatheelei se masal k air nikal lain or phir roti bel lain. 4, ab 12inch large pizza baking try pe 1tbsp oil grasse karen or roti dal k hath se set karen or 10 min chor dain. ( CHICKEN ) chicken 400gm cubes Lahsan paste 1tbsp Kutti lal mirch 1tsp Namak half tsp Chinese salt 1tbsp Soya sauce 1tbsp Sirka 1tbsp Chilli sauce 1tbsp Oil 2tbsp ( chicken main tamam cheezain mila k 15 min marinate karen phir karai main dal k str fry Kak k nikal lain thandi karlain.) ( PIZZA SAUCE ) ketchup half cup Tomato paste 1cup Lahsan paste 1tbsp Pyaz omelet chopped 4tbsp Kutti lal mirch 1tbsp Namak quarter tbsp Kutti kali mirch quarter tbsp Chinese salt 1tbsp Chini 1tbsp Soya sauce 2tbsp Chilli sauce 1tbsp Sirka 2tbsp Origano half tsp Oil 2tbsp ( tamam cheezain apas main mila k paka k garha sa sauce bana lain or utar k thanda karen . pizza sauce tayar hai. ( TOPPING ) cheddar cheese 1cup Mozzarella cheese 1cup Shimla Julian 1 Tamater Julian 2 Pyaz Julian 1 Origano half tsp Kutti lal Mirch halftsp ( OVEN ) preheat 20min Temperature 180'c degree Baking time 25 to 30min TARKEEB.. 1, pizza dough pe pizza sauce phela l laga lain. 2, ab chicken phela k dalen. 3, vegetables phela k dalen. 4, cheese phela k dalen. 5, ab last main origano or kutti lal mirch phela k dalen or 10min mazeed chor dain ta k set hojaye. 6, ab pehley se preheat oven main dal k 25to 30min bake karen . mazedaar chicken pizza tayar hai.
LihatTutupKomentar
Cancel